18.3.07

Malaysia the missing part

Jeg glemte at fortaelle om et par ting fra Lnagkawi. Fx. koebte jeg in guitar som jeg tog med mig overalt. Bagved Gecko boede der et kaerestepar, (Mini-)Mie (udtales Mii) og Ati. Mie har vaeret min guitarlaerer og heldigvis er han ret taalmodig. Det er sjovt at tage en guitar med rundt paa Langkawi, for naesten alle kan spille en lillesmule. Derfor er der ogsaa mange som har provet at laere mig lidt af hvert, det er super fedt!
En af de sidste dage paa oeen besoegte jeg Under Water World, som er et akvarie. Det var ikke noget saerligt, men vi brugte et par timer derinde - hovedsageligt pga. deres aircon.
En person som jeg er noedt til at naevne er Tom. Han er fra Holland og arbejder paa Gecko. Magen til droget, fuld og sjov person har jeg aldrig moedt. Hans accent er ganske underholdende. Paa trods af de 4 aar han har boet paa oeen, blander han stadig hollandske ord ind i saetningerne, og kan til tider vaere ganske svaer at forstaa. Hver morgen (laes: formiddag) da han stod op, var der allerede flere mennesker i baren, klar til at bestille morgenmad. Men man skal ikke forvente noget saerligt af en mand som Tom. En morgen formaaede han at vaere vaagen kl. 8.30 og jeg bestilte morgenmad sammen med Dolah da han dukkede op bag baren, men men men... Lige efter vi bestilte vadede han ud af baren med en kop kaffe i haanden og satte sig til rette. En halv times tid senere begyndte han at lave vores toast, men det tog ham en time at lave dem. Vi spurgte hvorfor det tog saa lang tid, og svaret var: "Arr, I burnt the first ones"... Gode gamle Tom! You gotta love him!

Det var det hele... nu tror jeg ikke jeg mangler mere fra Langkawi. Jeg er taget videre fra Koh Tao og er nu paa Koh Samed. Jeg lover at jeg snart skriver alt om Thailand! Sidste gang lovede jeg vist nogle billeder, men jeg desvaerre mistet mit memorykort med alle billederne fra Malaysia og Thailand.... Heldigivs tror jeg at der er en svensker som er kommet til at tage det med hjem - jeg krydser fingre!

Mange hilsner fra Danni

Ingen kommentarer:

 
newbie.dk